17 april

hejsan.

fööööörlåt , har inte skrivit på jätte länge !
min internet var sönder ! så nu kommer det massor med inlägg :)
min dag var så här : Jag vakna kvart i 10 och jag börjar 9 , så jag sminka mig och klädde på mig sedan
kila jag iväg till skolan , i skolan var det som vanligt . efter skolan så träffa jag min gamla barndomsvän , hade inte sett henne på jätte länge ! Så det var skit roligt . Vi gick till ett café inne i stan och drack kaffe , sen så träffa vi några andra gamla kompisar . Nu kom jag precis hem och ska hoppa in i dushen sen ska jag gå hem till min kusin vi ska kolla på film , kul :) skriver ett inlägg senare

ciao

Kommentarer
Postat av: -

Bra blogg , men du skriver för sällan

2008-05-24 @ 13:06:08
Postat av: camilla

jag vet ;/
jag har absolut inte haft någon tid men det kommer

2008-05-26 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0