ems kom hem :( / vart är du ?

tjeenare alla bloggläsare !

jag nämnde ju att jag längtade till den 19/6 för att ems skulle komma hem men ingen har hört av henne eller någon i hennes familj hon hade ju varit i Egypten i 2 månader . Undra vart de är :( Emelie om du är borta kommer mitt liv att rasa , det kom med i afton bladet förrigår om ni såg .. Fast gumman jag vet att du och din familj mår bra jag känner det på mig . Idag är det lite äckligt väder vart tog solen vägen ? Man vill ju fan sola . Idag ska jag gå och kolla på sex and the city hann inte gå på premiären . Jag vet inte vem jag ska gå med men hittar nog nån , upptaterar senare



puss och kram
/ camillah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0