nån kunde mitt lösenord :S

hejhej

som ni ser bloggen så hade någon snorunge tagit sig in i min blogg , jag vet inte hur och skrivit skit om min mamma och pappa , allt är skitsnack , båda är världens bästa föräldrar och jag bor hos båda. Sen hade personen ändrat lösenordet också så tillslut idag skickade jag ett mejl till ägarna och sa att de skulle ändra mitt lösenord så gjorde de det , och nu är jag tillbaka i min blogg ! Förra veckan åkte jag till Cypern kom tillbaka igår så här har ni en solbrän CAMILLA haha . Idag har jag bara tagit det lungt och packat ut grejerna , föresten jag åkte med min älskade joanna och det var super najsit !
Nu ska jag springa till tven och titta på matchen spanien-italien GO ITALIA .


puss och kram
camillah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0